پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
پارک علم و فناوری خراسان میزبان نخستین نشست انتقال تجربه در حوزه تجاری‌سازی فناوری

پارک علم و فناوری خراسان میزبان نخستین نشست انتقال تجربه در حوزه تجاری‌سازی فناوری

- 1402/07/25

رئیس پارک علم و فناوری خراسان از برگزاری نخستین نشست انتقال تجربه در حوزه تجاری‌سازی فناوری در پارک علم و فناوری خراسان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مسعود میرزائی شهرابی گفت: پارک علم و فناوری خراسان میزبان اولین نشست انتقال تجربه در حوزه تجاری‌سازی فناوری برای تمامی پارک‌های کشور در روزهای 26 و 27 مهرماه است.  

وی افزود: این نشست با هدف توسعه تعاملات و انتقال تجربه در حوزه تجاری‌سازی برگزار خواهد شد و در این نشست چندین پنل تخصصی در حوزه بازارهای داخلی و خارجی، تامین مالی و حوزه‌های تخصصی کلان پروژه‌ها و کنسرسیوم‌ها برنامه ریزی شده است.  

میرزائی ادامه داد: نقطه تمایز این نشست استفاده از ظرفیت تجربی پارک‌های علم و فناوری پیشرو، متخصصین و کارگزاران تخصصی حوزه فناوری است و قصد داریم این تبادل اطلاعات به مجموعه همکاران متخصص حوزه تجاری‌سازی در پارک‌ها منتقل شود.  

نشست انتقال تجربه در حوزه تجاری‌سازی فناوری با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف و مدیران پارک‌های علم و فناوری کشور و مدیران توسعه بازار و تامین مالی پارک‌های علم و فناوری ایران روزهای 26 و 27 مهرماه در پارک علم و فناوری خراسان برگزار خواهد شد.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.